2010年2月25日星期四

天后靈簽

前日同朋友W先生睇景,經過廟街天后廟,見新一年剛開始,不如入去求返支簽,睇下流年運情。



噤大個仔第一次求簽,求左好耐先跌到支簽,原來求簽果時個筒要好斜先至得,我一面驚會跌曬所有簽,一面擔心會求到支死簽

好!77號,我鍾意。

簽文大概係噤......

桃花今年唔會有,等下年啦!
事業今年都唔會有,等下年啦!
不過,你今年就身體唔會有問題!

好彩,至少都可以身體健康,夠曬喇!

雖然求到支下簽有小小唔開心,不過放心啦,我馬田亨絕對唔會俾依幾句擊敗嫁!
新一年要努力!!

                                                                                                 

極度感謝Yuen在台灣帶來的手信(雖然我見到香港有得賣喇....)

2 則留言:

naruto 說...

求簽如果真係跌多過一枝會點呢?

unknown 說...

唔......我諗要汁返起佢.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...