2010年2月9日星期二

撚手小菜

撚手小菜就成日聽,到底咩係撚手小菜呢?
撚同手有咩關係呢?我今日終於開始明白......

話說今晚朋友食飯,我記得旺角有間食米線好正,咪提議去食。

間餐廳有兩層,去到時候樓下無曬位,我們便上樓上。樓上只是得一個後生仔做侍應,我地上到去,佢都一直掛住同d女仔傾計,連落單都唔係好理我地。

噤都無野,我地都係食野。落好曬單之後,朋友W要去洗手間,返到時一臉惶恐,

「個靚仔去完廁所冇洗手!」

正當我地O曬咀嘅時候,個靚仔已經拎住野食過泥。我地重見到佢隻手指微微插入左個米線裡面。

喺依個時候,我地有兩個選擇,

a)唔食走人

b)頂硬上,照食

只係2秒之間,我地要做好依個決定。如果唔係,當個男仔走開左後,我地好難投訴佢。

點好呢?點好呢?點好呢?

正當大家陷入迷思時,

「食野喇!」朋友C二話不說已經開始食米線。

就這樣,我地終於明白咩係撚手小菜。(好彩我冇叫野食)

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...