2009年6月3日星期三

囧少年夏日純情日記 - 5 「七千三百零四夜」


很久沒有認真去做話劇,在翁明明的邀請下,終於有機會再一之踏上順利的台板。

這一次是一套有關六四的話劇,我是做一個熱血的弟弟。不過一如翁志明習慣,同佢合作開嘅我地,絕對可以喺佢身上面學到乜野叫臨危不亂。

因為星期四嘅表演,我地星期二先開始練.............................

唔係下個星期四,係今日星期四!!!!!!

用2日半嘅時間,要排一個20分鐘的戲係需要奇蹟。

最特別嘅係,今次算係半個音樂劇...........................................

呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我嘅第一次俾左依套劇,識我嘅朋友一定知我唱歌係好‧好‧聽

走開偶像派嘅我,叫我唱歌同迫我去死係無分別。

最重要係我有一小段SOLE(雖然我相信依個都係一個賣點)

所以我而家真係驚到死,點算好?

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...