2010年9月2日星期四

我沒有的比達頭

每一次當我說我要剪頭髮的時候,朋友都只會跟我說,

「你頭髮噤重要剪?」

「你頭髮噤重要剪?」

的確,依一個係一個好大嘅問題,不過我唔理噤多,因為我實在很討厭自己長頭髮的樣子,平均一個月我急急去剪頭髮。曾經試過去台灣旅行時,忍唔住去左剪頭髮。台灣剪頭髮有到好就係,佢地剪頭髮時會俾杯野你飲,當我心裡面暗暗讚服務真好時,我發現我嘅頭髮碎入曬去杯飲料之中.........

但係事實上,我又好害怕剪頭髮,特別係遇上那些很喜歡說話的髮型師,一來好驚佢分神失手剪錯,而且當你被迫同一個人相處15分鐘甚至30分鐘,而其實你又唔係好想同佢講野嘅時候,的確係好難受。

而剪髮時,我同髮型師會有好多奇怪嘅對話.......

1)髮型師: 你想點剪?

我: 唔.......呀.....唔.......我.....我...想...剪短...佢.......

髮型師: (唔通幫你剪長咩?)


2)洗頭時....

髮型師: 痕唔痕?

我: 我大脾有d 痕,你可唔可以幫我RR?


而我頭髮比較柔軟,曾經有一次,髮型師同我講,「呀,你真係又短又幼,無咩力硬唔到......」

嘩嘩嘩,雖然我知佢係講緊我嘅頭髮,不過佢將所有男人最痛一次過講曬出泥,果一刻,果一刻,眼淚在心裡流.....


好,入正題,話說我最近又剪左頭髮,而今次我發一條神秘嘅橫線......



就係依條,做左23年人,先發現我嘅髮線係一條完美嘅橫線!!!

雖然有傳說話M字頭嘅人係醒目D,不過呢,我都係鍾意依條橫線多D,你睇下......


4 則留言:

naruto 說...

又軟又短又幼,都幾奇聞(我講螺絲咋)

Bean'z Lam 說...

你唔係淨係識得講

er…唔知啊,冇啊……係囉冇啊
架咩=p

unknown 說...

火影大哥:
只要你望下你下面,你就會見到D又軟又短又幼嘅野....(我講螺絲咋XDXD)

豆弟:
我AL oral拎A 嫁!!!!!!!

Bean'z Lam 說...

咁真係估唔到
examier擺明果陣訓著左=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...