2010年9月22日星期三

G點大作戰

早幾日上網睇漫畫,突然見到有本漫畫叫「G點大作戰」,唔使睇,一聽就知係本H漫(咸漫)。作為一個熱血方剛的年青人,為了打擊網上色情,不入虎穴焉得虎子,我決定要親身好好理解依套漫畫。

「G點大作戰」故事其實好簡單,故事講述一個決心成為少女漫畫家的女主角,一直為夢想而努力憤鬥。一天,一個來自未來的少年突然出現,不但自稱是她的忠實粉絲,更告知她將會是未來世界出色的漫畫家。正當女主角興奮不已時,少年補充,她將會是未來世界出色的咸濕漫畫家!!!!

故事非常惡搞咸濕,不過又真係幾好笑。如果改一改字眼,又會係點呢?

「決心成為編劇的馬田亨,一直為夢想而努力憤鬥。一天,一個來自未來的少女突然出現,不但自稱是他的忠實粉絲,更告知他將會是未來世界出色的編劇。正當馬田亨興奮不已時,少女補充,他將會是未來世界出色的四仔編劇!!!!

唔知點解,竟然有一種莫明的親切覺,一種同事實不謀而合的熟悉感覺。



而故事中,最令我感動是係故事中帶出泥的重要信息……



「咸濕不是罪」


哈,都係講下笑。我邊到似咸濕呢~~

祝大家中秋節快樂!!

3 則留言:

naruto 說...

你而家就係寫呢D劇呀?.......好叻呀!

troy 說...

鹹亨!

unknown 說...

火影大哥:
唔‧係‧噤

troy:
你去錯blog了

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...