2010年9月8日星期三

勇者的生日

估唔到第一個同我講生日快樂嘅人係................




最奇怪同我講生日快樂嘅人竟然係.....................


 



不過最開心係.....


雖然你D字好醜怪,隻豬又唔似我,不過依個係我最開心嘅生日禮物。

那一晚你向我說了你心中的想法,才知道我是個大大大大大大大傻瓜,我會好努力好努力,繼續成為你喜愛的人,知道嘛?


又過一年,希望大家可以開開心心,以前細個生日願望會係有玩具,人大左就想大家都身體健康,無病無痛!YOYO!

4 則留言:

troy 說...

d字幾有風格
隻豬似足你喎

卡臣 說...

生日快樂!

Bean'z Lam 說...

我生日就冇呢d禮物啦

naruto 說...

miss左呢篇,收一隻豬做禮物?呵呵~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...