2011年2月13日星期日

路呢,原來一直都在

昨天中學同學聚會,說起來,這是我們畢業後第二次正式的聚會。

中六七兩年係我人生最最最快樂的日子,唔好話我自大,當然係因為有我依個萬能班會主席搞氣氛(還有小白),將文科理科共60人完全融合在一起,令大家老友鬼鬼,想當年一日打成60個call去約大家、傾心事,而家真係冇曬當年勇。

畢業五年再聚,很多東西都變了很多。

可兒和健哥各自要結婚了;德爺做了督察,人工足足係我3倍;reamy和stan依然甜蜜地拍著拖;y union仍然堅持每個月都去行山;以前最似邊青的yuk哥現在去了做邊青社工;luan仍是那樣蠢;體育健將ben發福不少;豬仔個樣好似10年冇變噤,而家去做收數佬?;絕世好男人偉哥以為會帶埋女朋友泥,點知原來已經.....;歐仔決定同佢隻狗相依為名;linlin被派了去蒙古深山打工,諗起都好驚;老鼠同世榮冇咩點變,不過「佬」好多;冬姑竟然成了個體育老師!?!?!?;阿婷返去澳洲,繼續她的學業;兩個班主任由當日的黃花閏女成為人妻.....


而家馬田亨,仍然不時會為一些微塵而苦惱,不過唯一冇變嘅係.......

佢最愛仍然係f.7果班老友!!!!



                                                                                                           

 
我呢,真係好鬼死渣,eq比人低一百倍,失戀之嘛,有什麼大不了!即使俾那個人反覆傷害,又有什麼大不了????????我竟然連blog都差d delete埋,哎呀!

超蠢

好彩,正當我心灰意冷,想完全放棄個blog時,facebook竟然有一個不認識的朋友說他有留意我的blog!感動熱血友情一次過湧上心頭!!!!我寫都係為求開心,多謝你,朋友!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

前度,雖然我知要找一個比你好一百倍的人好高難度,不過呢.......以我條件,找個好你99倍的人應不太難吧,混蛋!!!!!!!!!!!哇哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



好的,我與我的無聊抗爭到底,強勢回歸!

1 則留言:

Bean'z Lam 說...

哎喔咁咪好囉

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...