2011年2月23日星期三

傷心髮型屋

一直以來,「被」剪頭髮一直是我的興趣之一。雖然每次剪頭髮都會有人問我,「你噤短都剪?」,「你噤少頭髮都剪?」,但我仍然樂此不彼,因為我每次剪完都總會給我煥然一新的感覺。

可惜,悲劇終於發生在我身上。




頭髮很長卻不想在新年時剪,苦苦等到今天放假才的起心肝抽空剪髮。原本打算光顧平時去開的salon,可是母親卻大大力推介一間在家附近的理髮店。我見平平地,貪方便,便冒險一試,結果就噤PK了......

2:30pm

母親推介的髮型師是個二十尾,三十歲頭的女人。到達時,店裡只得一個客人,15分鐘,那女魔頭坐在一邊,沒向我說過半句話,只是在吃東西,行行企企,再過多一會,好才絲絲然走過來...

「你知唔知我鍾意我點樣剪頭髮?」

「吓?我唔知呀....」
「我鍾意一路聽歌一路剪,我學跳舞嫁」

「跳舞?噤......噤你會唔會跳住舞幫我剪頭...髮...嫁」我半開玩笑的問。

「會嫁!!」她面上露出奇怪的笑容。

那一刻,我已經開始覺得依個女人有問題。

可是既然是母親介紹,噤就試下啦,我的要求很簡單,只是短一點,清爽少少就可以。

「我平時唔鍾意一早諗好點同個客剪,我鍾意一路剪一路諗......」

「吓?」

「我幫你諗好一個好型超型的髮型,我之前喺書上面見過,我好鍾意,超鍾意,我幫你剪!」

我發現她很喜歡說超同好依兩個字,令我對她的信心下降了。
 
「呀......唔.......噤...你之前有冇幫人剪.....剪過?」
 
「冇bo」她滿懷信心的說。

「噤會唔會好危險....?」 我知道很不禮貌,但這完全出於條件反射的問。

「你信我啦,我一睇就知點剪,我好勁嫁,你係唔係對我冇信心先?」
 
「呀,噤又唔係......」那時候的我,隨針板上,已經洗濕左個頭(真係濕),難道我可以說不?

最初剪的時候沒有什麼大問題,直到她問我要唔要「的水」時,我說要,過了幾分鐘好竟然幫我剷走佢.....算了,算了,「的水」沒了可以再生,就當好聽不到我說要吧.....

可是更可怕的事再出現了,她竟然將我「的水」位置的頭髮完全剷光!!!!!!

我叫也叫不住,還未從震驚中回復的我,還未知地獄才剛開始........

髮線是每一個男人最重要的防線,每年有無數的男人為了保護它而花費無數的金錢,多1mm就是1mm,可是我那魔(x)街理髮師卻對我的防線手起剷落,把我的髮線再移後2cm.....

哭了,眼淚已經在眼角中打轉,我已經完全不知如何反應......

「好型呀,我真係覺得你超靚仔...」

那女魔頭可能知道自己大獲,不斷說一些說詞去(安慰?)我,不斷說好型好靚仔超過50次....

「你而家噤靚仔超型,一定有好多女仔想知識你,噤到時你點算?你教下我,有好多男仔都想追我....」

仆街,對唔住我真係要講粗口,果女魔頭真係噤問我!!!!!!!!!!!!佢傻嫁!!!!!!!!!!!!


那時我真的用手掩著臉,深怕眼淚掉下說,

「你唔好問啦,我唔知,我唔知呀!!!!」

4:10pm,足足剪(剷)了1個半小時,善良的我,沒有說過什麼,付了錢就走了,女魔頭臨走前還問我要不要卡片,我苦笑說不用了便轉身走了。一出門口,我已經忍不住,真的忍不住,我連照鏡的勇氣也沒有......

根本係一個滿清頭......





以後真係帽不離身.........

11 則留言:

naruto 說...

對住一個陌生人,髮型師,下次唔好完全信哂佢呀

我通常都係熟左至任佢舞,好少出錯

頂一星期啦,生番D新草皮會靚仔番架啦

l.minor 說...

大過份啦~ 剪係剪得短咗d,頂一頂,好快生番出黎啦~

maymay 說...

笑C我~~

卡臣 說...

請節哀

San 說...

真的好像剪得太短了~
下次不要再去那兒剪了~

浪子m: 說...

你既畫工好正

令我笑左

JC 說...

點解佢會淨係摌前面咁怪嘅?不如叫佢摌哂成個頭

unknown 說...

大叔,i minor:
希望啦!快高長大!

maymay:
唉.....眼淚,在心裡流

卡臣:
我會為那些無故仄去的頭髮節哀...

san:
下次,依一生都不會再去那裡!!!!!!!!!!

浪子:
......多謝

JC:
佢本身係我好怪嘅髮型師,所以不用廢心為何她會剪得如此怪...

Tee 說...

咁後生頭髮會再生出來的,我尼啲老人家就受不起這種驚喜。

Quincy 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

我深表遺憾…

髮型師真係唔可以話轉就轉o架兄台!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...