2011年2月15日星期二

萬惡情人節

對於很多人來說,情人節是個溫馨又甜蜜的日子;但對於千千萬萬個毒男來說(不包括我),情人節卻難過得很,到底有幾苦,自己睇下啦...........(出賣了朋友,對不起)










我最愛依個!


有幾慘,大家都睇到啦!

不過唔緊要,我最討厭就係facebook有個朋友,profile相特登換左張同女朋友親密相,然後state打句,「祝大家情人節快樂!」,旁邊還要加個大心心,就好似同你講,

「我同我女朋友過得好開心,你? 自己一個上facebook毒下啦!」


呀!!他媽的!!!!!!!!!!!!!!!

                                            

其實快樂101重有keep住,只不過用左另一個方式存活下去,有機會再同大家分享!

3 則留言:

Unknown 說...

Im happy single,, dude!!

Unknown 說...

Valentines' Day sucks...

瘋膏 說...

Hi, 韓國有個black day的節日, 係沒有情人的人相約去食炸醬麵吹吹水的, 你可以與朋友攪返個, 有男有女一大班人, 識或者唔識的一齊食嘢, 話唔定找到心儀對象。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...