2011年2月19日星期六

弟弟帶女朋友回家,我該怎樣做?

                                          18禁                                         


很久沒有寫過我細佬,上一篇提到他做地產,話噤快佢已經投身另一份工作。不過今次唔係講佢返咩工,而係變左兩兄弟相處的問題。

最近兩天母親回鄉(其實只不過係大嶼山),家中只餘下我和弟弟二人。返工時,突然收到細佬的電話,

「阿哥,你今晚放幾多點?」

「咪同平時一樣,12點幾,做咩事?」

「我....我今晚想帶個朋友返屋企過夜......」他吞吞吐吐地說。

「吓?邊個泥?」

其實去到依一到,我已經知道佢想帶他新相識的女朋友回家。早幾天他還炫耀他的女朋友,想不到噤快就.......唉,年青人.......之後我問左一個好戇居的問題......

「你有冇問過媽咪?」

當然佢冇答我,而我由於工作關係,講左句是旦啦就收線,我一直忘記了,忘記了.....直至我放工前一刻,我才突然醒起依件事。想當年大學住宿舍的時候,曾經幾次俾同房迫走,原因都係一個,女朋友要上來唔通今晚,我又要流落街頭?

其實我唔介意有女仔止我屋企,只不過好尷尬,我地兩兄分訓上下架床,我訓上面,如果突然聽到怪聲我應該點做?扮訓覺?定係我自己醒目做廳長?面對噤嘅情況,我真係唔知點做好.....

所以我就打俾我個(出名咸濕)朋友松鼠,希望可以助我一臂之力,提供合適的意見。


松鼠: 「好簡單,你唔想一返屋企見到佢地全裸,咪你叫你細佬搞野搞快D咪得囉!」

我:「吓?你叫我同細佬講d噤嘅野?」

松鼠: 「或者你叫佢地自己出去用2百蚊開房啦!」

我:「吓?」

松鼠: 「你準備埋安全用具俾你細佬啦!」

我:「吓?」

松鼠: 「定係你想做人大伯呀?」

我:「吓?做人大伯唔錯wo~」

結果搞左一大輪,最後演變成2個傻仔講咸濕野.......

回到家門口,我用我最慢的速度開門,而且途中不斷fing鎖匙,深怕沒有人知道我回家。
 
一開門,沒有我預期中的全裸畫面,只見一個斯斯文文的女仔坐在沙發上(有著衫),我向她報以親切的微笑,而我細佬......我細佬就沖緊涼,沖得涼就代表.......呵呵!



回家真好!

9 則留言:

naruto 說...

沖涼可能係未開始

unknown 說...

呀,係wo...
不過尋晚的確....聽到....

浪子m: 說...

小下都得掛

Unknown 說...

想得太多…

naruto 說...

最後有無演變成兩兄弟一齊XXX呀?

unknown 說...

浪子:
我冇話唔得,不過唔好喺我面前...

paul:
.........

大叔:
好變態呀你!!!!!

l.minor 說...

真係唔知大叔係咁變態架!

unknown 說...

i minor:
終於有人發現大叔真面目喇,大家不要被騙了....

naruto 說...

XXX係。。。傾通宵,你諗左咩野呢?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...