2011年7月31日星期日

宇宙最ON居的男人 part 2

自上次youtube事件後,我早幾天打開行李時發現,來到這裡後第2件最ON居嘅事就係.......




帶左條泳褲上泥!?




到底我收拾行李時點解會諗到帶泳褲?點解我會覺得我去到北京會有水游?點解我帶唔夠其他衫都要堅持帶條泳褲?


我相信依個係一個千古之迷,不過我真係好想知,點解我成日做D  ON居事?

6 則留言:

欣宜 說...

可以去水立方游水嗎?

unknown 說...

e?係喎,冇諗過~
不過水立方唔開放俾我依D閒人GA~

naruto 說...

你果條裙嚟架喎

unknown 說...

大叔:
=。=,上返到網就亂講野=。=

Moomoo 說...

呢個明顯係想帶黎去桑拿房著!

unknown 說...

我才不會去那些地方!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...