2011年10月27日星期四

朱門酒肉臭

曾經自恃身體強壯的我,在香港的時候,一年四季都只會披薄薄的冷氣被,穿短衫短褲睡覺,即使是冬天都只是穿T﹣SHIRT加外衣,不過來到北京之後,我終於有報應了.......


剛剛看到香港的新聞,說你們那裡的溫度是25度。
但我在北京這邊  只有 幾 度........

每一天起來,我都會感恩,感謝我沒有被冷死。


待會還被(流放)到山西山區工作,聽說那邊只有零度左右,今次真係......


朱門酒肉臭,路有凍死亨


以下係我在北京買的羽絨服牌子......



鴨鴨服裝,世界的朋友!正呀!

4 則留言:

naruto 說...

搵你去山西做竹葉青呀?

你去北京做鴨鴨呀?

浪子m: 說...

就係睇左你嗰篇,我之前首先睇了 等一個人咖啡

L L 說...

haha, 中國的鴨鴨!

l.minor 說...

鴨鴨,會唔會有鴨味呀?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...