2011年10月13日星期四

北京怪談 ﹣1

「哥哥,我好眼訓呀…….

之前曾經說過,在北京搭的士係一件非常痛苦的事情,估唔到一日未死一日都有怪事發生。

話說有一晚11點左右,我跟朋友剛吃完飯,在街上截了一架的士回家。上車前已經跟司機說好去那裡,他都一口答應。但當車開了3米之後,他突然停下來,突然用一個可愛的聲線,擦著眼跟我說,

「我好困(眼訓),我想回家睡覺。」

吓???????????

我心中開始掙扎,到底佢係暗示叫我同佢一齊訓定係想要我落車呢?

的士司機仍然保持著他那天真無邪的表情,深情的看著我,試問當一個3BB扭計訓教嘅時候,我重可以做D咩?

我.只好落.車!

當我下車的時候,我看到他臉上突然回復神氣,很快的絕塵而去,可憐的我只能一個人呆呆的在寒冷的街頭再一次截車…….

北京的的士司機真是他媽的 可愛!!!


4 則留言:

naruto 說...

人見人唔愛,車見車唔載就係你啦

L L 說...

hahaha, 香港嗰啲就話我收工喇,唔順路,車都唔俾你上!

卡臣 說...

撞鬼居多

Unknown 說...

我也遇過一模一樣的事~原來是這麼普遍的藉口!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...