2010年6月17日星期四

囧少年熱血返工日記 3 - 捱捱捱 (上)

原本冇諗過噤快又再打囧少年熱血返工日記,寫得多真係會驚大家悶,不過我返工一日比一日刺激,所以冇辨法唔寫出來。

話說我公司今個星期所有同事要去上海公幹,得返我一個喺香港。臨出發前阿頭說會留工作給我做,結果星期五我返到公司時,先發現全個公司所有人走曬,根本唔會有人可以開門俾我,結果無端端放左一日假。

亦因為所有人走曬,我今個星期係放假(當然係無薪啦!),當我以為可以開開心心同愛人去玩嘅時候,結果先發現放假比返工更加忙......

星期五晚,大老闆突然打電話給我,說要我星期六返去公司幫小小手,原本定好的計劃全沒了,結果一幫就幫左好幾個鍾頭,到星期日重要做,不過我心諗,大老闆親自order,真係心肝都俾盡佢。

當我星期日辛辛苦苦搞掂時,大老闆又突然打俾我,叫我第二日幫佢拎D野去深圳機場,嘩,依D係唔係叫公幹!?!?我二話不說即刻答應,亦因為噤,我最後得返半條人命,哎呀!

其實我一早已經申請好回鄉証,不過遲遲未拎,當我星期一朝早諗住去拎證時,職員說我由於太耐冇領取,所以張鄉回証已經交返俾中國政府,OH MY GOD!

OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!OH MY GOD!

我無理由而家先同我大老闆講,我冇回鄉証所以唔到大陸,我一定俾人炒尢魚,死硬喇!

點算好!?!?!

突然之間,阿頭又由上海打電話俾我,要我返公司做野,連可以俾我好好諗下解決方法嘅時間都冇,真係屋漏偏逢連夜雨。

離3點只係得返兩個小時,到底我要點樣先可以解決依個危機?


4 則留言:

Tee 說...

特快都要一個禮拜,唔同出賣朋友,搵替工 。

卡臣 說...

大飛!

naruto 說...

出嚟做野,回鄉証同passport要ready架,隨時有機會比你,miss左可能以後都無份

搵朋友屋企人幫囉,唔係點呢?

naruto 說...

你又話去台灣嘅?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...