2010年6月22日星期二

自由時間


時間:晚上七時

地點:辦公室


「亨仔,你做好曬D野未?」在我身邊是一臉慈祥的伯伯,他是我的老闆,全公司都叫他做阿爺。

「差唔多喇」我說。

看看手上的文件,今天已經跑了一整天,心想只要完成手頭上的東西就可以放工 ,嘴角不禁露出了微笑。

阿爺看一看手上的錶,然後向我說,

「好喇,做完之後就係你自由時間......」

「自由時間......?」

自由時間?不是放工時間咩?

「你而家可以做自己野,你過多一,兩個鍾頭之後再搵我,我陣間有野俾你做」

「!%&*%$*&!$@#*&$!@*&$!(!$#&!$」

自由時間 = 你可以做咩都得,打機上網睇blog打blog上facebook訓覺食飯睇戲睇書msn qq咩ok,不過就唔可以離開公司.......

7 則留言:

naruto 說...

睇嚟都做唔長囉

unknown 說...

火影大哥:
你太睇小我喇,我用100個熱血去支持落去,要我做特技都肯!

unknown 說...

火影大哥:
你太睇小我喇,我用100個熱血去支持落去,要我做特技都肯!

naruto 說...

寫兩次嚟表現決心,好!

ps:係咪火圈都跳呀?

San 說...

看來這個老闆的中文水平有待提高~
還是我的水平低?

Tee 說...

你應該反報答佢,同佢講你俾返8個鐘自由時間佢,尼8個鐘佢可以自由俾野你做,不過尼8個鐘會向14個鐘之後才生效(即明早9點)。

Unknown 說...

hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...