2010年6月14日星期一

囧少年熱血返工日記 2 - 帶著普通話OT去

本來以為今個星期都係做下雜務,寄下信同入票等簡單工作(順帶一提,我經過幾日入票,我已經知道曬尖沙咀9成銀行位置喇,哇哈哈!),誰不知,第二天已經要做一些較重要的事,不過總算平平安安,沒有任何出錯。

不過到左第三日,我嘅惡夢終於出現!

話說我做緊文件工作時,我阿頭突然行到我身邊,問,

「亨仔,你普通話得唔得?」

「唔....呀.......唔...都...得.....嘅.....」

「噤你幫我打依幾個電話,問一問佢地生日日期啦。」說罷,阿頭便走開了。

識得我嘅人,都知道我嘅普通話有幾噤「」,如果唔講,基本上都認為係另外一個世界嘅語言。而今次要我打返上大陸,而且唔係一個兩個,今次真係好‧大‧獲。為防出錯,我特登靜靜雞走去後樓梯打電話俾我好友,練習好先開始。

「李姣,李屎臭先生?」

「甚麼?我是周先生。」

「隊不廁。姣,臭先生,柯屎XXX滴工作淫員。柯想紋李滴生意。」

「甚麼生意?」

「bu是生意,屎出生意紙。」

「意紙?」

「是Birthday!李明白媽?」

「是出生日月日嗎,好的.....」

如是者,我用完全唔係普通話嘅普通話完成所有任務,雖然電話另一面有9成都聽唔明我講咩,不過我又用我嘅機智化險為夷。呼~~

我嘅工作除左做下文件野,入下數之外,另外一個好重要嘅就係走來走去。

我正常的放工時間是六時正,第一天的放工時間是6點半,第二日7點半,第三日8點,第四日已經要9點先可以收工。平日多數都係去幫手送下文件等等。

星期四那一天,將近放工的時候,我阿頭突然叫我拎野去葵涌。我完成手頭上的工作已經是6點,正當我準備出發去葵涌嘅時候,阿頭又突然叫我拎野去尖沙咀另外一面。我剛完成任務,電話又再響起,阿頭交了幾個任務給我,亦開始了我當日的長征......

首先我要去尖沙咀另外一面,之後去葵涌,再返尖沙咀,之後去土瓜灣,再去跑馬地,最後去銅鑼灣。

而最後一站,為了將母片交俾人,我噤大個仔第一次走入傳說中嘅桑拿。嘩嘩嘩,睇戲就睇得多,今次親身去,真係大開眼界。

走呀走,跑呀跑,最後要成9點幾先可以完成所有工作。

睇泥我真係有掛忙喇.....

                                                                                 

順手宣傳一下,有冇人可以揾到我段片呀?

4 則留言:

Bean'z Lam 說...

你去左間咩sauna@@?

卡臣 說...

後生仔
係要捱吓先

naruto 說...

阿頭叫你亨仔,幾咁親切

ps:我有個真實爛gag個案。。。

朋友個男友叫阿亨,佢叫佢男友做亨亨

我問佢:你男友姓臭架?

=========
你朋友係咪叫你亨亨呢?

unknown 說...

豆弟:
我都唔知呀,不過我諗唔係你諗果種

卡臣大哥:
知道喇卡臣大哥!
我會俾心機做!

火影大哥:
唔....有好少人會叫我做亨亨
不過好多人都會叫我做咸亨XDXD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...