2010年6月21日星期一

囧少年熱血返工日記 3 - 捱捱捱 (下)

續上回

死啦,回鄉証過左期,點同老闆交代?

依個時候,只得一個辦法,就係出賣朋友!

好好彩,幾經辛苦,最後得到小學同學阿邦幫手,危機先可以化解 ...................未住!

目送好友步向羅湖,我亦在上水守候,看看有沒有突發事件會出現。不出所料,上天一定不會那麼容易就放過我。老闆說收貨人會搭八點機走,所以一定要在八時前送到。當阿邦去到機場時,收貨人的電話一直打不通,時間一分一秒過去,電話仍是不通,而同時間,阿邦和我的手提亦分別開始冇電,情況絕對非常危急,唔通我嘅首個大任務會失敗?

就在最後一刻,電話終於打通,呼,好彩又可以順利過關!

八時多才回到香港(雖然我沒有真正去到大陸),老闆又再次打泥,今次係去將軍澳邵氏電影城,原本諗住搭的士去,點知司機行錯路,去左邵氏片場,最後要搭多一次的士先可以到達目的地。

邵氏電影城的面積非常之大,不過好多地方都未裝修好,寫字樓入面嘅枱枱檯檯全部都未折包裝,真係好似一個死城行,有9個半恐怖。行左2個字都只係見到2個保安,花左15分鐘先可以順利搵到保安室。

去完將軍澳又要撲返去土瓜灣交野,此時的我,心身俱疲.....

走呀走,跑呀跑,最後要成11點幾先可以完成所有工作。

真係有排忙..................

4 則留言:

匿名 說...

努力啊!

naruto 說...

先唔理公司啱唔啱。。。呢D經驗嚟架

回鄉証,passport,唔可以過期

電話,义足電啦

放鬆心情,唔好攪到自己咁緊張啦,加油

卡臣 說...

果然有計!

unknown 說...

匿名:
多謝你!

火影大哥:
經一事,蔡一智
我以後唔會

卡臣:
哈,都係屎橋

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...