2010年6月4日星期五

快到呢....

有D野真係好突然,突然到隨時殺你一個措手不及。

前日下午突然收到個電話,叫我send CV,send完幾個鐘之後就叫我尋日interview,in完之後,今日叫我下個星期返工。

嘩,我知我條件好,心地又善良,不過我啱啱先有放暑假感覺,我重未想加入打工仔大軍住呀!!

不過講真,本身唔係想做依行,不過有機會不如試下,而且又好似好好玩噤,博下啦!



詞/曲/編: 阿p


唱: 阿p/通利的阿賢/thomas

邊一個發明了返工

我要給佢米田共

邊一個發明了返工

返到我愈嚟愈窮


為了薪金一萬元

令每天都沒了沒完

一萬元一萬元一萬元

靈魂賣給了大財團


邊一個發明了返工

以為自己好有用

邊一個發明了返工

阻礙我藝術發展重重


到了薪金兩萬元

我的青春就快用完

兩萬元兩萬元兩萬元

我有更多事沒法做完


我渴望有一個平原

沒有政府沒有治權

這平原這平原這平原

有好多個美女舞蹈團


邊一個發明了返工

唔係八婆就係八公

邊一個發明了返工

返工喺度玩接龍

到了薪金三萬元

我哋都應該唔會有三萬元

三萬元三萬元三萬元

三萬元啲人通常都有啲串

我渴望這一個平原

畢業之後啲同學見唔完

見面唔會講買股票 買車

結婚 生仔 買樓 買船

1 則留言:

卡臣 說...

恭喜你
咁快搵到工
唔係個個咁好彩
努力啦

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...