2011年1月9日星期日

快樂101

雖然我平日寫的東西很無聊,大情大性看似很樂觀,可是認識比較深的朋友都說我其實很悲觀,包括我的前度。

然後早幾日跟朋友討論,我們的不開心是否來自我們不知足?

有看開的朋友都知道,由10月開始,心情一直大起大落,身體亦出現一些小問題,當人一靜下來就覺得很不自在。其實每日在我身邊都有很多開心的事,只是低能的我又會用一些不開心的事無限發大而令我忘記它們的存在。

所以我決定在未來連續101日,每日可以寫下當日一些令自己開心的事,一句又好,一篇長blog都好,寫足101日,當中唔可以有「雖然」、「但是」、「可惜」這些字。

好!就樣我帶著最愉快的心情,好好享受未來101天,加油馬田亨!Yoyoyo!!


快樂101 之1

這星期已經行了兩次山,今天則和最愛的Y union行山去! 回家時坐巴士,左手有一個著得很大份的男人坐下,然後右手又坐了一個很大份的男人,我夾在中間,連舉起手都很難,那一刻,覺得自己好似一隻臘鴨一樣......笑了

5 則留言:

naruto 說...

搵日一齊行啦

卡臣 說...

支持呀!keep住101天呀!如果可以咪寫足365

kateyip 說...

我都好耐無行山啦~~~
被人挾住, 典解會似一隻臘鴨? 扁左 ??

unknown 說...

大叔:
係唔係先,唔好口輕輕wo~

卡臣大哥:
我真心希望可以寫到365日!
不過開始時試下可唔可以101日先!

kate:
真係扁左....

l.minor 說...

要記下寫下d開心野,個人先唔會記住d唔開心野架!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...