2011年1月3日星期一

都市恐怖傳說 (一)



這是真人真事,故事發生在剛過去的聖誕節。

在聖誕節那夜,由於太凍的關係,馬田亨小明(化名)放了朋友的飛機而選擇留在家中,家人都外出了,只餘下他自己一個。同樣由於太凍的關係,即使家中已經沒有東西可以吃,小明都死守在家,決不出門。

飢寒交迫之下,小明覺得會成為第一日在聖誕節餓死的80後。

在死之的一刻,小明無意識地摸一摸自己外套的口袋,他竟然發現了.....

一隻窩貼

唔係一盒,唔係一包,更加唔係一打窩貼,

只係一隻用白色膠袋袋住嘅一隻窩貼。

到或依個係聖誕老人送俾小明嘅聖誕禮物,定係上天不忍小明餓死而帶來嘅奇蹟?

不過最恐怖係,對於這隻來歷不明嘅窩貼,馬田亨小明如獲至寶,諗都唔諗就食左............



第二日,小明佢死左........
                                                                                          

後記(依個爛故事竟然有後記?)

由於我第二個青春期過左,而第三個又未到,所以我D褸可以著好幾年。

每年冬天最開心就係可以拎返d 褸出泥著,因為每次摸一摸口袋都有新驚喜,例如擔心無帶紙巾出街時,會突然發現袋中有一包tempo、一些零錢、傷風藥、糖、lotion,貼紙相等等,有時又會因為發現一些過了期的優惠卷傷心好耐......總之就千奇百怪,每次都有新驚喜!




到底,後記同個故事有咩關係.......









好,我認我太無聊了.....

5 則留言:

卡臣 說...

應該係哽死

troy 說...

太得人驚啦==
救命

i mean 你咁都食得落真係好得人驚 -.-

unknown 說...

卡臣大哥:
點解係哽死呢?

Troy:
其實...其實我食完,唔係,係小明食完之後發現隻窩貼係佢朝早買泥做早餐..

naruto 說...

一d未用完嘅錢.....點為之未用完嘅錢呢?呢句文法有錯,扣分

unknown 說...

大叔:
...............好,我改一改佢

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...