2011年1月5日星期三

印花男

以前成日覺得儲印花換禮物係一件好戇居嘅事,超級市場買野換煲,便利店換無口貓公仔,花幾百蚊,甚至幾千蚊先換到一樣,真係好無謂,不過風水輪流轉..........




OK而家換緊我至愛嘅Toy Story杯,雖然真係好搵笨,10張印花有8個都係5分(100分先可以換1個杯),不過無法啦,頂硬上!

感謝阿威一口氣送左噤多包印花俾我! 哇哈哈 !


7 則留言:

Tat 說...

你唔係想換齊成套呀??
其實出少少古惑可以快D的

unknown 說...

都唔係ge~
我已經換左三眼仔,換埋胡迪同buzz 就可以喇!
大師,可唔可以教下我點古惑呀?

naruto 說...

我有25分,你要唔要?

unknown 說...

火影大哥:
我要呀!

Tat 說...

SEND咗個電郵俾你呀

unknown 說...

Tat:
收到喇,雖然個方法..........(其實我都有諗過)不過都好多謝你!!!

naruto 說...

比個地址嚟,寄比你

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...