2011年1月10日星期一

3年

好友S先生生日(有機會很想談談與S先生的關係),邀請了幾個好友到海洋公園為他慶生,及後才發現原來一切都是個局,海洋公園慶生是假像,speed dating才是真正目的.......

晚上六個80後大學畢業生吹水食飯,其實我和S先生已經認識差不多有3年,席間S先生對我說,

「對比我3年前認識你,你變了很多。」

「下?我變左咩呀?」我奇怪的問。

「雖然你依然噤funny,不過你而家好似屈服左俾社會噤,冇左以前嘅抱負同希望.....」
我想了一想,或者我唔察覺,但自畢業出來後,想法改變了很多,好聽是融合了社會,難聽點就是被社會吞食了。

S先生說他A level時發誓自己唔會讀science,結果最後讀了bio chem,然後他又告訴自己,畢業後不會做science相關的工作,結果,他做了;另外一個朋友說他畢業前很討厭admin工作,結果畢業後做了一份人工高,福利好的admin工作;另外一個朋友3年前絕對想像不到自己現在走了去寫software;最後兩個朋友,由一入大學就決定了他們終身的職業,他們現在一個是中醫,一個是精算師,想轉其他工作,卻又捨不得。

不過有一個很有趣的共通點是,他們都不想做他們面前老闆的位置。

而我,已經失業了個半月,星期二去面試一份很想做的工作,而身邊的朋友卻連聲反對,我自己亦很動搖,如果做了,真的沒有回頭的機會。
大學聯招時,老師告訴我們,選科要以興趣為先,三年前的我,的確對未來充滿了憧憬,相信世界很美好有很多的東西,我要的是「生活」而不是「生存」,但到今天,可是如果連「生存」都做不到,如何談「生活」?我們畢業的同學,40個人,人工可以到一萬的人不多過10個,8千是正常價,有9千已經十分不錯。我追求自己想要,快樂的四年大學生活後卻換來令人沮喪的東西。

還grant loan,俾家用,衣食住行,愈來愈貴的物價,永遠買不到的樓,社會上更多的不公義,或者如果我想要好一點的「生活」,我要選擇離開香港,或者不做樓奴而住一世公屋。

所有東西一早已經被決定,我們只有接受,「安貧樂道」是我的唯一武器。

三年後的我又會是怎樣?





快樂101 之2
海洋公園新機動遊戲堅好玩,開頭睇驚到腳仔軟,玩完之後一個字 - 「爽」! 即刻玩多次!

                                      

4 則留言:

naruto 說...

興趣同生活可以並存嘅,路,慢慢就會行到出嚟,唔好太緊張,你OK架

卡臣 說...

抬卜!

unknown 說...

大叔:
真係唔知,我唔明白係我地問題定係社會問題,我地依一代點解會噤迷茫?

卡臣大哥:
多謝曬!

kateyip 說...

亨, 迷茫唔係你地呢一代獨有, 我卅幾年前一樣迷茫, 我都失業過, 我都去阿爸朋友既工廠,好委屈咁求份文職, 不過,被人打發走,我好down, 走去工廠做藍領, 做左好多年之後,至俾我揾到一份打字員...(省了萬字..)

個個遭遇唔同, 能屈能伸, 你有信念, 就能做到..., 咩都可以輸, 唔可以輸志氣 !

你剛起步咋, 仲有好長既路, 無人知第二時會點架~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...