2011年1月2日星期日

年又過年

發現由十月開始,寫的東西愈來愈灰,有違我寫blog的原意,好! 雖然2010已經過去,不過就要回顧一下過去一年嘅大小事。

1)馬田亨的畢業

四年寒窗,馬田終於「歷史性」畢業。大學見人無數,有很多好人,亦遇上不少壞人,可幸的是能夠好好依自己的宗旨想法活下去,學了很多,四年同十幾萬學費沒有完全白費。

不過由於畢業作品太過難看,沒有俾大家欣賞,放心,有一天當我re-edit後,我一定會同大家分享!




2)賣女孩的小火柴

賣女孩的小火柴



兩年後再重踏舞台,得到了亦失去了。

多謝各方好友支持,現在最希望是在2012世界滅亡前,可以再做多一次,一次就可以了。



3)戀愛,總是意外地平靜身亡...
係呀,終於都分開左。
 
馬田亨的第一次戀愛和第一次失戀都發生在2010年,營養不足是這段關係結束的主要原因。
分手時冷靜得有點過份,卻又有鬆一口氣的感覺,至少不會再為這個人費心。可惜除夕夜你跟我說的兩句話,令我覺得連做你朋友的資格也沒有。


不過好彩都學左個大道理 - 即使你有幾努力都好,只要對方一句冇feel就可以推翻所有野,係嫁,好絕情,不過又係千古不變大道理。


 

好,馬田亨會繼續努力尋找我最熱血的愛情!哇呀!

2012,其實真的沒有什麼大期望,只要過得快樂 ,唔使再問自己想要D乜就最完美!!

加油馬田亨,YOYOYO!!!!

10 則留言:

naruto 說...

1/畢業作品太過難看,沒有俾大家欣賞... 連你個樣都無比大家欣賞,搵野遮住,唔通又係太難看?

2/等你

3/比心機啦:)

卡臣 說...

加油啦後生仔

Bean'z Lam 說...

yo!man
比心機啦

kateyip 說...

响 fb 唔見左你, 又 search 唔到你, 以為你又玩失踪添~~~

1) 又話會邀請我睇你個 "帶爺爺去荔園"既首映既 ?!?!

2) 好開心, 亦好多謝你,我有去睇呢個話劇, 睇得好開心, 亦喊得好開心 !!

3) 戀愛都係學習既一部份, 加油呀 !!!!!

unknown 說...

多謝各位,2010件一齊加油!!!!!!!!

JC 說...

1.好羨慕你講得出四年大學無白過,我個三年都唔知做過d乜。
3.熱血既愛情到最後都可以變成無Feel咋喎,我有d懷疑愛情係咪咁值得追求。你覺得呢?

kateyip 說...

jc, 又唔好四大皆空咁... 最後無feel 都唔緊要, 起碼,經歷過熱血嘛~ hahaa

unknown 說...

jc:係嫁,其實我好悲觀,不過我要逼自己信law~如果唔係,我諗未來會好難過

不過多口一問,JC我真人識唔識係?

JC 說...

re: kateyip
有幾多人可以"只在乎曾經擁有"咁蕭灑?
p.s.咁講好似我有好多經歷,其實我未拍過拖

re: 馬田亨
睇你的文字以為你好樂天添。畢竟身邊會將理想掛喺口邊嘅人總係小數
路過都可以留下言掛。我見li度咁熱鬧

unknown 說...

JC:
唔係噤嘅意思,只不過好奇問下je~
歡迎你,yoyoyoyoyo!我同我前度分手時,佢話我一d都唔樂觀...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...