2010年4月5日星期一

我帶爺爺荔園去

係呀!終於到我喇!

香港城市大學創意媒體學院 ﹣2010年畢業電影作品

《我帶爺爺荔園去》

編劇、導演 : 馬田亨


HERE WE GO!

6 則留言:

卡臣 說...

馬導演
好嘢!

naruto 說...

點先有得睇?

unknown 說...

卡臣大哥:
哈哈!多謝你!
我會俾心機ga!!!

火影大哥:
其...其實..係.....係未...拍......的

Bean'z Lam 說...

馬田兄,有野想請教你:

有個朋友仔都想入CM,但佢唔清楚interview既profolio應該要d咩,介唔介意講少少黎聽下呢?唔該你啊=]

Bean'z Lam 說...

佢話最想讀BA。
如果AA唔夠分入u,就揀佢bor

unknown 說...

豆弟:
你問下你朋友點解想讀CM先
因為想拍電影、動畫定想做art work?
如果有目標你就準備自己以前做過的作品,例如畫,短片,相等等~
你作品未必係要好出色,但你要證明俾佢睇,你有potential,但你係多變的

interview之前會做個test,不過我覺得冇咩用,interview會問下你鍾意邊個artist,邊套戲等,要俾原因,當然佢又會插下噤啦,你唔可以充大頭鬼,你要好好準備啦~

小心佢會問你點解要讀cm,而唔去bu,apa噤,你個答案都幾重要~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...