2010年4月6日星期二

eason之夜

就好似早排阿凡達噤,最近個個都話要睇eason演唱會,搞到就連我依個半個eason迷好想睇,聽聞演唱會飛一票難求,我就好好彩得到細佬幫助而買到2張飛,yoyoyo!

回想上一次喺紅館睇演唱會,已經有7,8年喇,估唔到而家紅館真係靚左好多!

開場喇,好緊張!

入場有隻介指送,會放綠光,好似美國漫畫某個英雄。

就好似噤,好靚!

帶左個DC仔,影得唔係好好,頂住先。


個演唱會真係無得頂,由8點9唱到12點,雖然事前已經收到風話eason把聲已經沙曬,不過都無傷現場氣氛,再加上Eason 超賣力超熱血演出,真係補晒數。

可惜自己事前無好好溫書,搞到有d歌唔係好識,哎呀!

竟然有唱林憶蓮破曉,嘩嘩嘩!

                                                                                                   

演唱會前,細佬一早事先聲明會同「女性朋友」去睇(我係同我細佬去睇),而我就約左我同學Ceci去睇,我媽聽到之後不知幾開心,在她心中只知道我約女仔出街,點知轉個頭因為我搞錯時間令Ceci去唔到,最後變左同AY去,我媽即時沈左一沈,之後同我講左句,

「唔緊要啦,仔!」

阿媽,你咩意思!?!?!?

6 則留言:

卡臣 說...

伯母好恨飲新抱茶喎
快啲氹吓老人家啦

naruto 說...

AY?同AV/KY去可能仲大問題呀

unknown 說...

卡臣大哥:
唔,依個難d~~

火影大哥:
我可以用「我認我咸濕 2」去解釋你嘅答案。
詳情請參閱
http://midautumn.blogspot.com/2010/03/2.html

naruto 說...

睇咩野blog留咩野言啫

uu 說...

對於樓上既留言
[我不能同意更多]
XXXXXDDDDD
P.S. 但係我個晚去, 睇完我好想打陳奕迅......我係3月31日號...
同AVATAR 的確好似
未入場睇前滿心期待
睇完之後你心情會好激動...

大叫一句[唔係呀化就係咁!!????]

AY 說...

好!我宜家先睇到,看來我比CECI差太多了!
=(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...