2010年4月14日星期三

出爾反爾之最後一次

當我今日做完個prsentation,準備搭地鐡去見cast嘅時候,突然有個陌生男仔行埋泥搭我膊頭,我心諗,今次係我冇拉褲鏈、打開左個書包定跌左野(最近日日都遊雲,我今日一次過做曬以上所有事),佢即時俾左張卡片我,

男 : 先生,你好呀,我係廣告公司,我地最近拍緊過有關茶餐廳嘅專題,想搵你做model。

吓?吓?吓?

我嘅直覺話俾我知,依一個係一個騙局,係我聽過之中最唔可信嘅一個騙局。雖然成日口花花,不過其實我係有自知之明的。

但係我睇睇佢張卡片,間公司都幾出名,而且我之前有搵過佢地幫手,所以睇落又應該唔似係呃人。於是我反問佢,

我 : 成街噤多靚仔,你唔搵你搵我?

男 : 我地今次係做茶餐廳嘅專題,唔通搵吳尊依d靚仔咩,唔係好match個theme,所以我地今次想搵d......(佢疾左一疾,知自己講錯野,我都疾左下)

我 : 搵...搵....d咩呢?(我竟然開口問)

男 : 唔...唔...(情況超級尷尬)

我 : 普通d嘅男仔?

男 : 係呀係呀,噤唔知你四月尾有冇時間可以幫手拍呢?

我 : 我都唔知,不過我月尾好忙,或者你打電話俾我啦!

走時,佢回頭講左句,

男 : 其實你都唔差,俾d信心自己啦!

好的,謝謝你為我灰暗的生活加了點活力,否則,我想我已經死了。

model王

10 則留言:

San 說...

哈... 什麼時候可以在電視上看到你? 好期望~

San 說...

好期待

unknown 說...

San:
應該唔會喇,佢話係報紙
到時如果真係有,我再話俾你知啦!哈!

卡臣 說...

記得通知大家一聲

naruto 說...

憑呢張相睇,你都唔差嘅

ps:許冠文做茶餐廳。。。。呢個畫面咁熟嘅

Ogake 說...

普通得來又唔差~ 加埋呢個跌膊pose~
我幫你安排Fan Club~

kateyip 說...

張相, 齋睇個 post 就知你好有天份做娛樂圈啦~~~~~
加油呀! 等你好消息...哈 !

unknown 說...

卡臣大哥:
一定會.........如果真係拍的話

火影大哥:
許冠文做茶餐廳?你咩意思先?
不過今日行街見到許冠文上雜誌封面!

Ogake:
ha~你face已經見過我喇~
fan club唔使喇,噤浮誇我唔鍾意XD
不過請支持下
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=115006828526049#wall_posts

Kate:
好耐冇見喇!
有天份做娛樂圈?哈,唔好講笑喇,不過我好鍾意做drama~有機會請你去睇ar~

kateyip 說...

我月頭去左四川旅行呀 ~~ 返黎你都唔係出左好多 post 啫~
我知你做過 drama 啦~ 做 gay 佬嘛~~ 嘻~
你通知我, 我買飛去睇,捧你場又點話啫!
其實我都遇過街頭騙案架~
一日我响銅鑼灣行行下, 有個中女拍我膞頭, 問我可唔可以幫佢影一輯時裝相, 話我身型好啱d衫.
自己知自己事, 咩料子呀! 豬扒一件,無樣,無身材,又無青春...
我即刻啤住佢, 反問佢 "我個樣係咪好蠢呀?"
佢當堂俾我嚇親...嘻~

kateyip 說...

我諗屋村師奶, 我都有分似架! 留個位俾我試試啦~~~ :p
當然我平時唔係咁架啦~~ 哈~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...