2010年4月9日星期五

24歲前死了4次

23歲前的我一直都相信,只要一天不睡覺我便會死掉。結果,這兩個星期我有四天通頂工作,所以我應該已經死了四次。

                                                                      

原本想在有限的次數中盡量寫些自己想寫的東西,可是今天的事我發覺我不可能不寫。

因為A先生的男友因緊要事要飛返去英國,所以寂寞的A先生只好找我陪佢睇戲,哇哈哈!(事實上係佢男友記錯搭飛機時間而去唔到睇戲,佢退而求其次搵我........)

做開傻仔嘅我,我地去左睇《安非他命》,兩個男仔去睇,嘩,成件事真係真係好Gay,唔,等陣先,又好似真係gay喎......


入正題,由於事前已經知道套戲內容非常激烈大膽,無論男又好,女又好,都有唔少全裸鏡頭,所以都有d擔心出現「尷尬」場面,做左另一個陳柏宇 就唔好啦......

睇左十五分鐘,身體某部份很自然地舉了起來。

放心,不是小亨亨,而是我兩隻中指。

到放映完畢時,我竟然不自覺地講粗口,我從來沒有看過一套電影如此的令我震撼,令我不自覺地「吊」了出來。

雖然小弟係讀電影,不過卻甚少寫影評,始終比我寫得好的人大有人在,不過這一次我真的不能不寫。 昨天看《子彈頭‧大復仇》時,評語只得一句 -「聰明反被聰明誤」。今次《安非他命》都只係得一句 - 「未學行先學走」。

有劇情

對白是《安非他命》是大的弊處。無疑,《安》片中有不少寫得不錯的對白,可是那些絕對不是正常人會說的話,完全沒有生活感,只餘下一句又一句賣弄文筆的話白,編劇及導演責無旁貸。有好幾幕,我甚至有看ETV的感覺,即使演員多努力去演,結果也只是徒然。

到底導演有沒有好好想清楚,演員為什麼而脫,為什麼而露?在整套戲之中,彭先生脫清光的時間和他穿衣服的時間差不多,但大部份給人感覺只是純粹為了滿足導演個人的慾望,不明不白又脫了,保守估計,5分鐘一小脫,10分鐘一大脫。

當中,最奇怪的一幕就是彭生同白生赤裸在椅上靠著坐的一場,他們二人為了不露出小弟弟而把腳提起坐,可是導演偏偏要用一個long take去處理這一場戲,兩人被逼在幾分鐘中扮演雕像,如果導演怕的話,他大可選擇close up、對cut去拍,除了製造那若隱若現的視覺效果,好讓觀眾欣賞二人之身材之外,我真的不太明白導演堅持long take的原因。現在反而令整場戲兩面不討好,演員演得尷尬,觀眾亦不明所以。當然,這樣為脫而脫做可以吸引一班「慕名」而看的朋友(我身旁的兩個女觀眾一見到白先生露就會不自覺地尖叫一下)。但如果只為了這個原因,我提議導演去拍四仔好過。

其次,角色刻劃未見深刻,有些時候,角色的行為更令人摸不著頭腦。彭先生強姦了白先生女朋友時,她哭著對白先生說 :「我已經原諒左佢,你都原諒佢啦!」WTF?小姐,你頭先先俾人強姦完,喊到死下死下,你轉個頭就原諒左佢,你心胸真係大到呢。算,都唔緊要,我當你真係聖人,你使唔使即刻同白先生就地搞野呢?你唔好唔記得你屋企重有人喺到,我應該可憐你定話你抵死呢?


而最後亦是重要的是,點解白先生露得噤少?by A先生

                                                                           
2

6 則留言:

卡臣 說...

上一套「非法居留」已經好好笑...

Unknown 說...

女主角的心胸比雙胸更見偉大!!
我係慕名去睇白先生露械,, 可惜本人只係與白小弟有兩面之緣!! 見葡萄月光多過見大鵬令本人很不是味兒!!
仲有彭先生露到我想嘔,, 根本就係大導想佢露!!

unknown 說...

卡臣大哥:
真係?我原本諗住睇ga............

A先生:
都唔知果個係唔係女主角,成套戲10分1都唔知有冇,不過唔重要,最重要係佢都唔知出泥做乜,為左俾彭生強姦?同白先搞野?

San 說...

澳門不知道有什麼上映,
如果有也想去見證一下,
就當做看g 片就好了! 哈

naruto 說...

個個睇完都係勁鬧,幾好笑

ps:你嘅畢業電影作品有得參考啦

Leo 說...

There’s a raw beauty to this film that makes its flaws forgivable.

HK Magazine

http://hk-magazine.com/feature/amphetamine

在香港「同志」片中,這一部可算多姿多采。

《明報》石琪

http://news.mingpao.com/20100409/med1.htm

都唔係冇人讚喎。不過呢位導演都真係幾「不喜勿入」,又幾司馬昭嘅,可能佢嘅偶像係波蘭斯基都未定。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...