2010年4月28日星期三

朋友,別比我早崩潰

老實說,我不是一個很懂得安慰朋友的人,很多時候,我只是將我聽過的歌詞化成安慰的說話。可能亦因為噤,有些朋友(特別女性朋友)很喜歡找我傾計,試過幾次,她們連一些床事都同我分享,我都唔知講咩好。

上兩個星期,當我因為工作而感到極度沮喪,很想找別人傾訴的時候,女同學A走過來,當時眼淚已經在眼角(p.s.我絕對唔係一個容易哭的人,只不過到某些時候我會比較感性......) ,可是女同學A比我早一步哭了出來。原來她最近感情生活上出現問題,不知應該怎樣做,我就在旁不斷的安慰她,說了很多支持的話。

尋晚,我又因為拍攝有問題而心灰意冷,自信心去到谷底時,想打電話給同學B尋找解決方法。可是當電話通了的時候,不到10秒,她竟又哭了出來,甚至久久不能說話,她家中發生了事,我將我僅有的希望無限發大,說了很多很多cheer up的說話,叫她不要放棄,有很多人支持她等等,有些話甚至我都不相信自己會說出口,原本最需要安慰的我最後變了去安慰人。最奇怪的事,當聽到自己那些鼓舞說話後,自己反而受到鼓勵。

原來在最迷失的時候,最後幫到自己的就是自己。

努力呀各位!

7 則留言:

kateyip 說...

亨, 多謝你肯花時間同我食飯呀! 其實我平時唔係咁多野講, 只係可以見到你, 好開心又有少少緊張, 所以好似開籠雀咁, 真係失禮啦~
fyp 一定有壓力大架啦, 有壓力代表你認真嘛!
希望你工作順順利利,咁好快回復靚仔樣啦!

一直支持你,坐响角落頭既 auntie 字.

unknown 說...

kate:
haha~食飯之嘛,使乜多唔多謝~
見到我真人你應該好失望啦~

卡臣 說...

martin

拍攝途中一定會遇上困難
加油呀

Ogake 說...

亨少~ 撐住呀~ !

uu 說...

人和人之間點解需要對方而不可能獨自生存, 原因就在這吧...

KATE, 亨, 唔約我.........
雖然我的確未解決好我的負面情緒~
下次要約我呀!

kateyip 說...

UU, 亨亨臨走時已經講好, 下次叫埋你呀 !
XDXDXD

kateyip 說...

亨亨, 你一上到mtr閘口, 我已經把你認出來了, 沒有失望, 你比我想像中, 更友善, 更有才氣呀! 反而我令你失望就真, 幫唔到你個project 既角色.
有咩野中文, 英文野打, 記住俾我打呀, 片尾通常有 d 演員姓名呀, 鳴謝呀, 字幕呀...通通我都可以打架 ! haha~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...