2010年4月2日星期五

愚人節特輯之騎虎難下

終於搞掂!

苦戰多個月的工作,終於終於搞掂喇。原本上 一篇係決戰最後七十二小時,最後竟然係決戰120小時,真係苦苦苦,搞到連blog都寫唔到,不過正如火影大哥講,後生仔,係要捱下嫁喇。無論如何,工作做完,係時候要做另一份大野喇,真係要俾一千萬個心機。

不過我要向所以朋友仔同屋企人講對唔住,因為唔夠訓同好辛苦,我好多時塊面都黑如死灰,成日講錯野,對唔住Wyman,你幫我好多但我又唔珍惜你。那些打過電話俾我,但我用唔得閒而收線嘅朋友,信我,我今日會一個一個打返曬電話俾你地。最後最後係我屋企人,我真係唔知我發過脾氣,果時我訓緊教,我以為我自己發緊開口夢,真係好對唔住。

                                                                                                              

尋日係愚人節,十級無聊嘅我當然唔會放過依個機會去愚人啦,包括扮唔見左錢,俾大耳窿追數等等。不過本來想愚人嘅我最後竟然係愚己.......

見Tat同肥Ben喺facebook玩分手玩得噤開心,我亦不甘示弱,將我在facebook的state由'單身'變成'in a relationship',一方面可以俾個驚喜大家,另一方面可以引蛇出洞,睇下邊個個反應最大,果個一定係傾慕我嘅人.......

「阿亨,你有第二個喇?」

「希望你得到永遠的幸福快樂......嗚......」

「馬田亨,我會一直等你嫁。」

雖然係超級無聊,不過我心裡真係開始幻想會有人同我噤講,依招引蛇出動實在太強喇,哇哈哈哈,各位暗戀我嘅人,來吧,哇哈哈哈。

不出所料,在我改變state之後的三秒,已經有人作出評論。不出一小時,已經有十多人讚好同回應,在我沾沾自喜嘅時候,我完全唔知道自己已經騎虎難下......





留言者漸多,當中不乏真心留言,可能佢地見我dry得太耐,所以一見到我有伴的時候,都不禁為我開心,依個時候,我竟然不忍心告知他們真相,我為左一時嘅歡愉而破壞了別人對我真誠的祝福,我重要將佢地當成傻仔般取笑,唉,我真係十萬個低能......

另外,我完全忘記了,如果俾那個人見到的話,我就大‧檸‧樂喇!

我馬田亨好想話俾大家知,

「其實我重係單身嫁!」
                                                                        
同場加映:

憤怒雷射眼貓

7 則留言:

naruto 說...

無聊,抵死

卡臣 說...

support support
完成佢啦!

unknown 說...

火影大哥:
你噤樣講,我會很難過...........

卡臣大哥:
都係卡臣大哥最好!!!!!

naruto 說...

呵番....

隻貓你架?

unknown 說...

火影大哥,係細細佬
我記得好耐之前都有寫過雷射眼貓~XD

naruto 說...

唔見左篇,有景轟,hehe

關於你細細佬,我搵下睇番先

unknown 說...

火影大哥:
你噤都發現到....唉....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...