2010年4月24日星期六

下個彎有站

「你是一個很弱的男生。」

這是阿丸跟我在台灣流浪10天後,對我說的話。

由那天開始,我決心要做一個很強很強的男生,有主見有目標有自信有理想有腹肌的男人。

由細睇漫畫睇到大嘅我,從one piece、火影、聖鬥士星矢、魔界小金毛,足球小將等日本熱血漫畫中,我學到,只要有想變強的決心,你一定可以變強。

但是,要怎樣才是一個很強的男生?

我很努力去做別人心中那些很強的人,努力去扮演一個「強者」

可是一年過去了,我仍然是很弱

我沒法做到別人可以做到的事,沒法如其他人一樣有自信,沒法和其他人一樣聰明

我只是一個很普通的人。

早幾個星期,面對人生低潮,在巴士上無原無故地哭了起來;因為別人的一句話,曾經決心以後放棄寫blog

明天就要開拍,現在的我擔心不已,有千百萬事還未準備好,又擔心自己會否handle不了演員,又怕天氣差拍不了,沒有一刻可以安靜下來。

可是看到你們的話,我心裡的熱血又再湧現

我真的真的很感激每一個在facebook留過言給我的朋友,雖然我沒有一一回覆,但是我真的真的很多謝你們的支持,特別是那些主動說要幫我的朋友同學,我的crew members,你們明知是個地獄都願意幫我,我知道講一千次多謝都不足夠。


今天,我告訴自己,我要做一個很有型的男人

因為在我心中,認真工作的男人永遠都係最有型



好好看著吧!!

6 則留言:

naruto 說...

無人一開始就係強人,有D經歷,多左經驗,慢慢就會變成你心目中嘅強者

kateyip 說...

亨亨一向都好有型呀!
記得林海峰有一場楝篤笑,一開場佢就指住山頂最高,最角落頭果位auntie, 話個 auntie好支持佢,一個人坐响個單丁無朋友既位都黎睇佢, 一定好愛佢啦~
如果我係個 auntie, 我一定話:"係呀~ 買到飛黎支持自己鍾意既人,已經好幸福啦!"

如果真係可以幫到自己欣賞既人,就更加更加幸福啦!!!!

p.s. 大叔講野真係有大叔風範(一隻手指公)!

卡臣 說...

肯坐言起行已經值得尊重
respect you! man!

uu 說...

只要有想保護的東西, 你就會變強.--狐忍
唔好咁容易虎頭蛇尾, 信自己!

San 說...

你也要堅強~

unknown 說...

火影大哥:
謝謝火影大哥支持,特別係已經噤夜都留言。不過其實果晚我都見到你留言,不過做緊野,未有時間回覆。

kate:
謝謝你每一次留言都寫那麼多字,下次有機會再吃飯吧!

卡臣大哥:
多謝你!

u, san:
我知道ga喇!我會的!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...