2011年5月25日星期三

生活雜談@25/5

終於都離開了,最後竟然有一點不捨的感覺。

哎呀,都怪我感情用事!!!

結果我最後沒有跟canteen的那個人拍照,而跟了林峯,唉,我都唔鍾意佢。


如果你的不開心是因為我,我會很快樂!

                                                           
當有朋友告訴我,「我有看你的Blog呀!」,「你個blog好無聊,不過好好笑!」我就會有種飄飄然的感覺。

而我最近發現,每當我有新blog,那天流量大約有一百人左右,而沒有的時,只有平日的一半。

我打gag野嘅時候,人數會特別多;而認真的時候,人流則比例少。

結論:

大家都想睇我打無聊野。



                                                           

當我想上床睡覺時,已經有人(貓?)比我早一步....

3 則留言:

l.minor 說...

第二張相好正呀!我一睇完笑咗出黎

你個blog有新野,我會睇,不過就未必次次留言

naruto 說...

你個床伴好多毛呀,真鬼馬

unknown 說...

i minor:
哈,多謝支持

大叔:
我每朝起身時都會唔同左貓...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...