2011年5月31日星期二

生活雜談@31/5 和 朋友眼中的雄風


點解?

                                                                   

今晚,在車上與媽媽談起她的工作近況,其間說到她一個奇怪的客人,

我問︰「那他多大?」

媽媽︰「同你差唔多到,30多歲................」

我︰「媽,其實你個仔得只是24歲..................」

媽媽︰「................」

我︰「..................」

媽媽︰「................」

我︰「..................」

                                                                   

A同B在旺角街頭,B突然超認真問A,

B︰「阿A,其實你係唔係會買雄風睇?」

A︰「你講咩呀?你傻左呀?」

對於B的問題,A有點不知所措.......

B︰「其實我諗左好耐你會唔會買,我覺得你會..........」

A︰「噤你會唔會買龍虎貓睇?」

B︰「依D野緊係上網睇啦,要自己買咩?」

A︰「噤點解Gay佬唔可以一樣上網睇呢?」

B︰「又係wo~~~」

                                                                   

寫完那不(只)是關於愛情之後,個人好失落。

或者我應該來個續集.......

4 則留言:

naruto 說...

得24,個樣30幾。。。

unknown 說...

大叔:
但都唔會唔知自己個仔幾多歲掛....嗚.....

kateyip 說...

哈~~~ 查實你係咪仲有個大佬, 你唔知咋 !!! (講笑...)

unknown 說...

kate:
應該唔會掛,不過聽落去好似好刺激WO~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...