2011年5月8日星期日

傻仔大陸行 以及 朋友心目中的靚仔

港人返深圳玩,喺早幾年已經非常流行,喺講左一百次但冇行動(同人仔升到baba聲)嘅情況之下,我地終於北‧上‧了!!

四個傻仔,四個都唔識路,走了半天都不知道自己要去邊,連找地鐡站在那都花了不少時間。不過仍然沒打擊我們的雅興,傻仔自然有傻仔的玩法!

午飯時,我們用找了一間麵店吃飯。由於價錢實在太平的關係,我想起了早排內地假牛肉假羊肉的事,突然大家心裡都沉了一沉,都很擔心吃的是不是死豬,死貓肉。那一刻,我們都靜了,就好像吃解穢酒一樣........



之後我們去了書城及老街,可是由於兩個地方都好無聊的關係,在此都不多詳述了。
入夜,終於到我們全日的高潮所在 - 搥骨!我們回到羅湖,上了一架往骨場(請容許我用骨場這個字眼)的專車,司機說只要2,3分鐘就到。由於我和另外一個朋友聽得太多大陸割器官的故事,所以我們都很擔心,而且我們堅相信司機會在車上放催眠氣體把我們迷魂,然後割走我們的腎,為免起來的時候發現自己在冰水中,所以我們都蔽著氣不呼吸。

1分1秒過去,說好了的兩分鐘還未完,但我們都已然蔽不住氣,所以我提議我們先扮暈,讓司機行動再反抗,衝下車。那一刻,我們真的很認真。

回想起來,我們真的很白痴,100個白痴,唉........

來到骨場,和我想像中差不多,不過一到更衣室,師傅就好大聲叫我,

「脫光!!脫光!!脫光!!」

雖然有云,「君子坦蕩蕩,小人長戚戚」,但我對赤祼祼地曝露在別人面前,的確......有點.........難為情........

師傅仍然不斷叫我脫光,第一次去嘅我甚麼也不懂,正當我的手在孖煙通邊掙扎之際,好彩我朋友阻止了我,原來係唔使嘅,而師傅亦好失望(?)噤走開。

骨場的走廊貼滿了技師的照片,相中的女技師們不知為何都穿了校服(水手服?),擺著誘惑的姿勢,唔通,唔通就係傳說中的.......邪........邪........惡....的搥骨??

我們四個人在房中等待,電視播緊洪武32,令我諗起之前馬德鍾被sm的那一幕,心裡面有d緊張,甚至有d興奮(?)。門開了,進來的是............四個auntie級的技師,同相中的她們有很大,甚至是天淵之別.......

90分鐘的按摩之旅好快就過去,快到連「點解阿sir係阿sir」都未睇完就完了。不過可能我的骨冇咩問題,其實搥前同搥後真係冇咩分別,不過可以同成班好朋友玩,又真係幾爽!!!!

                                                                          

A: (望著街上的靚仔,有感而發)唉,人地又高,又fit,又靚仔

B: 噤啫係你暗示自己又矮,又醜,又肥呀?

A: 唔係呀!*&^!*%^!@(*#%(!$%(!%$)%$)!$

點解阿a成日都噤蠢?

5 則留言:

WA1HA 說...

別怕,因為本人與你有相同顧慮
所以出生廿二個年頭,都未曾離開香港,也沒有回鄉證。
呀,曾在澳門留下腳毛,因為只需身份證。

naruto 說...

你個腎比auntie技師偷左啦

unknown 說...

kawahmel:
其實我去過幾次學校果d交流團,不過深圳真係未去過

大叔:
如果偷左我個肚腩就好喇....

naruto 說...

我諗auntie技師都想將佢個腩塞埋比你囉

unknown 說...

唔好講笑,d auntie身材唔差ga!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...