2011年5月15日星期日

他媽的!!!!!!!!!!

冇幾耐之前,曾經寫過一篇關於我個blog有咩人睇,用咩字眼可以搜尋到的文章

當我今日再無聊睇下個「搜尋關鍵字」,竟然多了一個新title.........


乜‧野‧事?

深圳男男按摩?

我個blog愈泥愈恐佈,我要諗下係唔係要轉寫咸故好了.........

我決定繼續上次行動,總相信一定有人可以憑住「靚仔」依個字而搵到我.............

靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨

2 則留言:

naruto 說...

呵呵呵~

unknown 說...

大叔,有咩好笑?
我真係要改變形象....T.T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...