2011年3月12日星期六

我這裡沒有男男裸圖

早幾個星期,打打下blog突然發現右上個有個奇怪的制 - 「統計資料」


好奇之下禁入去睇下,發現原來是記錄左你個blog每日有幾多個人瀏覽過,從那裡來,甚至係邊個國家,用咩瀏覽器都一清二楚,令我更加掌握到讀者嘅資料。而當我再看下去時,我發現其中一個數據係  - 「搜尋關鍵字」

依我估計,係指網民用咩字就可以搜尋到你個網,而我嘅結果頭幾名竟然係......


我很想問,我個blog幾時充斥住「男男」、「裸圖」、「g點」等內容呢?點解會有噤多人會噤樣而睇到我個blog呢?我寫嘅野不知幾正經!!!

更離譜係,有人用「怪人作文」而搵到我....



如果那個人還有在看的話,可否告訴我,你‧找‧到‧了‧沒‧有?

而為左令我個blog脫離G點,我決定由今日開始,每篇blog中打夠一百個「靚仔」依兩個字,我相信終有一日,一定有人可以憑住「靚仔」依個字而搵到我.............個BLOG,亦希望令佢地相信,馬田亨係好靚仔的.......

靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨靚仔馬田亨





5 則留言:

naruto 說...

梗係你寫過d類似嘅野先會比人搵到啦

l.minor 說...

haha....笑死我

澄清下先,我係....睇naruto個blog而黎度呢度,「男男」、「裸圖」、「g點」全部唔關我事

wakakakaka

流料 說...

我睇大叔個blog見到個標題入黎,我係想講,要唔要同你擺番多d男男,裸圖同埋G點既相片同埋link,等你名副其副呢~

unknown 說...

大叔:
我有提過少少,不過只係佔1/10000之一.....

i.minor:
我明白ge......

流料:
唔好喇,我唔想我個blog變左咸網...=.=

Ogake 說...

睇左你即日個blog先至link返來呢篇... 忍不住講句~~ 你個死白癡~~ 嘩哈哈哈~ 笑死我!!!! :):):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...