2011年3月30日星期三

高潮迭起幼稚園 和 公司的基佬

話說blog友浪子曾撰文觀塘仆街馬田亨去表達他對我之欣賞,昨天他又將我在msn給他的照片post上blog,相信大家都會誤會我係一個咸濕佬.........

但事實並非如此。

好,入正題,昨天與浪子討論高潮眼這個題目,今天行過旺角某一幼稚園時,驚現高潮眼就在身邊!!!!




我是一班快樂的好兒童,每天唱歌笑淫淫!!!


左:我是一隻有咸濕眼嘅兔仔!!

右:我是一隻有咸濕眼嘅..........呀,我唔知自己係咩呀!!!!!!!到底我係咩生物!!!!!!!!!



女同學:我最鍾意 x 射 淋d花 !


我有足夠理由相信,左手面的熊貓暗戀了右手面的男同學一個學期,這是一場超越了性別,超越了種族的愛!!!!!!!!!!!
                                                                         

公司的基佬

A:我終於發現公司有人係gay喇!

B:下?

A:(想了一想)唓,我自己咪係囉......

B:*%!*&(#%!&*(@%(!%$)!@%$)!@$

6 則留言:

卡臣 說...

咁早有性教育,好喎

naruto 說...

賤賤格格

unknown 說...

卡臣:
同學,我地今日練習高潮眼

大叔:
每個男人都有佢賤格ge一面....

浪子m: 說...

呢篇野爆水準喎,個title改得好正

Unknown 說...

好嬲打

unknown 說...

唔好打我呀~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...