2011年3月26日星期六

生活雜談@26/3

過去的星期五,負責小豬羅志祥的專訪,身為助理編導的我竟然連一個簽名,一張相都影唔到,太失敗.........


依張係我唯一一張影到小豬嘅相。

                                                                   

最近要寫的東西很多(無論工作還是blog),但卻完全提不起勁,哎呀!!!!

可是我最近寫緊一個很有趣的故事,可以的話,應該會搬上舞台做話劇,come on baby!!!

                                                                  

公司最好同事(我認為)終於都要辭職,這個月已經有3個人走了,我想我亦不遠矣........

                                                                  


最近見好多人,我都玩下先。原來我個blog出原得最多係「討厭」依兩個字,證明我個人幾噤負面呢,不過再睇清楚d,討厭之內有無數個「馬田亨靚仔」幾個字,證明我之前個戰術係好有用。

3 則留言:

卡臣 說...

留不下來?

l.minor 說...

我有朋友同小豬影咗呀,不過唔係你果度呀

unknown 說...

卡臣:
留下來需要勇氣

i.minor:
對呀~小豬這幾天來了香港,其實我唔係小豬fans,不過影唔到相都有d谷氣。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...