2011年3月22日星期二

雷射眼三兄弟

話說我家有3隻貓玩得太癲而被人鬧,三隻貓都(好似)好乖噤企定定,點知當我一用手機影相嘅時候.......


哎呀,我投降啦,唔好射我!!!

9 則留言:

naruto 說...

眼部火焰炮。。。識唔識先?

邪留丸~ 說...

巧good 呀!!!!
笑死~ XD

unknown 說...

大叔:
你都好有童真.......

邪留丸:
唔好呀,唔好死呀!!!!

naruto 說...

我覺得你抄我囉。。。07年架
http://edwinor.blogspot.com/2007/11/blog-post_17.html

unknown 說...

你依篇我一早睇左喇~~
我依張勁好多~~

Bean'z Lam 說...

眼部火焰炮!
係咪冇人睇過滴骰孖妹

l.minor 說...

哈哈, 以為咩野眼部火焰炮? 下次影過屁部火焰炮

naruto 說...

滴骰孖妹咁正,梗係有追啦,喵~

unknown 說...

Beanz:
我有睇ga!

i.minor:
唔好喇,好恐怖

大叔:
你唔係應該睇黃金戰士依d咩

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...