2011年3月29日星期二

關於09年.那一個夏天

最近工作多得很,可是專注力和工作效率一直處於低水平位置,連跑步也力不從心,希望下個星期會好番d。

亦因為同樣原因,相信這2個星期沒有什麼長blog可以打(雖然噤講,但我可能神經刀聽日就打埋這不(只)是關於愛情大結局)。為免大家遺忘我,所以我就將我2009年暑期,在舊blog寫過的一些東西,改一改重新再post多一次。右手面有個新title- 囧少年夏日純情日記click入去就係喇!


理直氣壯的呃blog

2009年的夏天,是個對我很重要的一個時光,那是我大二的暑期,發生了很多很多有趣的事,例如生胸毛,第一次做音樂劇,小白之後的第二次暗戀等等。現在回看那些舊blog,突然會說,「我都唔記得左有依件事。」「原來我果時係噤諗野。」「嘩,勁on居。」

那年的暑期異常精彩,我想你們都應該睇得開心。

那一年,我夏了夏天。

p.s:請由第一篇開始睇,如果唔係你會失去好多樂趣。
大叔,果篇係09年發生,我喺城大游水,係冇小童池的........=.=

5 則留言:

l.minor 說...

俾d時間我去追番睇

naruto 說...

城大點解會有小童嚟游水?

unknown 說...

minor:
多謝你~~

大叔:
因為professor可以帶屋企人入去......

Unknown 說...

諗返起自己09的暑假,讀大一,日日玩得鬼咁開心。第一次同FD去旅行,驚險一大堆。

unknown 說...

say yes:
09件暑期我都去了一次旅行(流浪?),10天只我用了$3500(連機票),由台北走到墾丁,再由墾丁回到台北,試過訓街,訓醫院,訓salon,公園,又試過迷失在國家公園而報警求救,身上冇曬錢,諗起都驚,但又好好好好好好好玩。

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...