2011年3月2日星期三

續‧傷心髮型屋

中國人有句說話叫「否極泰來」,正當我上個星期為我那個「滿清」頭而傷心苦惱的時候,這個星期竟然有一番新景像。

身邊有好多朋友都叫我剪光頭髮,可是我又不忍心鏟光那些無辜的小頭髮,畢竟,蒐我來說,多一條就係多一條。好在,依個星期頭髮長得很快,「的水」位置已經生番好多毛毛,而且好像BB仔一樣噤軟棉棉,突然成個人young曬,雖然個頭重係好圓,不過比上個星期好左好多。而且望多兩望,竟然開始有d順眼,成個人好似靚仔左,哇哈哈!!

2 則留言:

naruto 說...

真係費事啋你

unknown 說...

呵呵,我都唔知會變成噤,可能我過份樂天~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...