2011年3月1日星期二

番工令我變蠢

我最近發現左一件好有趣嘅事,身邊有好多剛工作的朋友都會說.....

「番左工之後,我覺得自己好蠢!」

讀書時沒有什麼大問題,但返左工之後,總會犯下很多極度低能的錯誤,簡單如加減數都錯,明明我係好醒目嫁。

又有好多時候,當我花盡心思想了一個處理問題的方法時,上司和其他同事總可以比我想到一個更快更簡單更容易的方法......相比之下,我顯得好蠢,真係好蠢.......



其實到底係我一直噤蠢,定係番工令我變蠢?

4 則留言:

l.minor 說...

記得當年初初返工,俾人鬧到唔想返工,其實經驗問題,返返下就慣啦~

卡臣 說...

越鬧就越會精

naruto 說...

經驗啦~慢慢會精番

unknown 說...

haha~多謝各位~希望真係會醒返啦!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...