2011年10月4日星期二

最可惡的漫畫家

說實話,富姦是我見過最可惡的漫畫家。

曾經連續休刊一年零八個月,原因係因為要打機;每一話夠膽死交草稿,當讀者係死;好幾次成頁都係全黑色全白色,一個字都冇;但無可否認,他是我見過最有才華的漫畫家。

作為一個忠實的漫畫愛好者,我會經常祈禱每一個我愛的漫畫家千萬不要遇上任何意外,希望每個星期都身體健康,因為我真你好想知道ONE PIECE到底係咩,嗚門做唔做到火影,死神幾時俾人腰斬。而我人生最大的懷疑是,到我(或者富姦)死之前,有冇機會看到最後,等了足足一年多,終於俾我等到蟲蟲篇的高潮。

最新一話頭八頁都是黑,全是一些簡單的對話,但每一句卻是如此的打動著的心,當我看到王離去,而小麥一直在他身邊守候時,心中激動不已,眼淚在心裡流。

過就是男子漢的浪漫!

希望每一個漫畫家長命百歲,身體健康,唔好腦殘,阿門!





再見了王,再見了小麥!

1 則留言:

naruto 說...

呢套我無追,係咪大結局啦終於

原來有才華嘅要唔交稿去打機,明哂明哂

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...