2010年1月4日星期一

咒怨

識得我耐d嘅朋友就知我個人真係好容易natural high(亦非常容易natural down),一high左就亂噤講野。早幾日又係因為我natural而發生一件事,絕對為我09劃上一個gag嘅句號。


事源果日係假期,地鐡塞滿人,噤我就同另外一個朋友靠住扶手企,企企下突然發現腳下邊有一隻小手捉住左扶手,重要只係見到隻手,見唔到樣,原來因為車廂太多人,所以有個小朋友踎左喺地下度。我喺本能之下,就好大聲噤叫左句,'嘩,咒怨個靚仔!'


聽到的噤講,我身邊果個朋友已經笑到死左,不過點知前面有個女人笑得重勁過我地,原來係個小朋友個媽咪,佢就企左喺我面前。三條友笑到停唔唔到,可憐個小朋友重好天真噤望住我地。


YOYO!好彩個小朋友媽咪係好後生,係玩得之人。如果唔係被人打都似。哈!





.

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...