2010年1月11日星期一

原來已十年

因為The Pancakes的音樂會,我才發現自己喜歡T.P已經有差不多十年的日子。

還記得第一隻買嘅Pancakes碟係喺一個極度不願意嘅情況之下買的。重係讀緊初中嘅我成日流連在大大小小的唱片店,當然係齋睇唔幫襯。

有一次如常的遊蕩時,老闆突然凶我,

「細路,想搵咩呀?」

當然我可以唔理佢走開啦,不過我果時細個淆底,而果時又熱播The Pancakes個九巴廣告,我呼隨口講話想搵佢嘅CD,心諗,「唔會有佢嘅cd賣掛」,點知真係有,噤我咪死死氣買左我人生中第一隻The Pancakes 嘅碟 - < Ok Karaoko>

返去之後第一次聽覺得好奇怪,同平時聽嘅流行曲好唔同,我平時都係聽開鄭秀文、容袓兒同Peter Paul and Mary果d。我開始有d後悔,你要知果時買一隻cd對於一個初中學生係一個唔細嘅負擔,莫論買左一隻自己唔鍾意嘅。不過愈聽得多,就慢慢有種奇怪嘅吸引力令我繼續去聽,開始研究每一句歌詞的意思,我開始發覺音樂原來可以這樣玩。就這樣,我與The Pancakes結下了不解之緣,亦打開了我的indie之門。

去睇The Pancakes演唱會前一日,突然收到dejay的電郵,說演唱會的銷售情況不太好。其實我有點擔心,擔心dejay會突然說這是好最後的一個演唱會,不會再出唱片,好在,到左現場之後,見到有唔少人walk in 買飛,都算full house,即刻打消左我依個念頭。


與其說是個演唱會,倒不如說是個音樂聯歡會。Dajay唱的歌不是很多(反而講野重多),當中有遊戲,有抽獎又有廁所位,不過唱的歌都是我最愛的。一開始由mlp 的阿P彈琴,到dejay唱「我只是為了兩千蚊才來到這裡表演」的那一刻,我真的很感動。很久沒有聽的歌突然一下子湧上心頭。

當我傷心的時候,我會聽 My Doy Year
當我快樂的時候,我會聽陽光
當我喜歡的人有另一半的時候,我會聽Jim
當我好需要cheer up的時候,我會聽Rock Quitar

這已經不知我第幾次睇The Pancakes的演唱會,好奇怪,每一次我都只係會同一位朋友去,而那一個一定是我當時的最好朋友,但他們都是從未聽過The Pancakes(所以我成日都有賣人豬仔的感覺),哈哈。不過每一次,他們都不約而同的喜歡了The Pancakes,可以同喜歡的人分享,那種感覺真的很好。

我想有一次,我會帶著我喜歡的人去。


我發現原來過去的十年,The Pancakes的歌一直在我的身邊。
希望下一個十年,你也會在的身邊。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...