2010年1月7日星期四

GPA

今日係出GPA嘅大日子,喺前一晚我已經好努力呃自己,幻想一早已經出左GPA,幻想自己讀得好好,甚至幻想自己無讀過大學。臨訓前我重睇左套戲,希望可以分散自己嘅注意力。我依一兩日真係好驚,行行下街都會突然想起我嘅GPA,個心真係會離左一離。


鬼咩,份History of Cinema Final essay搞錯時間,足足遲左一個星期交,tutor SK重要打電話叫我交......佢俾我合格已經無憾....唉.....


到左今朝,我竟然真係唔記得左出GPA依件事,重好開心去左飲茶,飲飲下茶突然好唔自在。返到屋企開電腦check e mail先記得。我抱住萬念俱灰嘅心情去睇,我所有科目都係......


in progress


原來我個department未出成績,頂!

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...