2010年1月3日星期日

改變我性取向的遊戲

原來諗住快快手打埋《這不(只)是關於愛情第四回》,不過打打下走左去打新game。
一係唔打,一打就打到凌晨3點。嘩,真係十年未試過!不過到底係咩新game可以令我打到廢寢忘食呢?什至可以改變我性取向?

登登!就係Bayonetta




隻game真係堅好玩,雖然個題材已經被人玩爛曬,又係拯救世界之類,而且之前又有隻DMC,不過都絕對唔影響Bayonetta喺我心目中嘅位置。Bayonetta出色唔止係佢多采多姿嘅動作,最重要係佢夠型!

女主角口臭爛口已經唔係常見,寸得泥又好合我心意。最掂係佢經常擺出一d超越人類可以做到嘅動作。唔止雙手有鎗,連對腳都有!
試問你幾可見到有女人可以噤坐而又噤有女人味?(除左AV)



避子彈避到隻腳一字馬,真係睇到我嘩嘩聲!
中指開電單車又係一絕!(想知點開,自己買泥玩下啦!)
睇埋個CV真係流曬鼻血!!




雖然未玩完,不過我相信Bayonetta係一隻可以改變我性取向的遊戲!
大家有機會真係玩下!我又要去同姐姐玩喇(被調教),哈哈!

2 則留言:

uu 說...

搞到我都差D改變性取向....
P.S. 睇完好想學pole dance

unknown 說...

唔好啦,你唔可能同bayonetta比ga 喇!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...