2010年1月13日星期三

我要做好個gay佬

最近因為朋友的邀請,又有機會再踏舞台,對上一次已經係六四嘅時候。

雖然今次劇份唔多,不過就絕對好有挑戰性。因為我今次係要扮演一個.........gay佬

係,一個gay佬。一個有d camp,有d八婆,有個叫Ben Ben嘅男朋友嘅一個gay佬。

好,你知啦,其實做gay佬絕對難我唔到,不過做一個camp嘅同性戀,要從骨子裡camp出泥真係好難。

我平時噤乖仔(?),噤正經(?),開始排戲時,真係唔知點做嫁,以前以為講野乸d、姣d就得,原來唔係,重要有好多body language去support

依方面,我諗我要搵下Ray補下習先。(唔好打我)

睇下我個造型照先!妖!真係好camp!!


2 則留言:

San 說...

造型不錯呀,
絲巾就......

unknown 說...

係服裝決定ga~~
我都唔想,我平時唔係噤著ga~~XDXD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...