2010年1月14日星期四

傻仔

喺大家睇落去之前,先問大家知唔知依個牌子係賣咩?

知道嘅,請睇落去。唔知道,唔好google同yahoo search先,睇埋落去先......
話說因為讀書關係,我成日都要帶portable hardisk返學。我平時都係會喺屋企隨手拎個環保袋袋住個hardisk,噤最近發現依一個袋,見佢硬硬淨淨噤,噤我咪好開心搵佢袋住個hardisk。

雖然唔知Triumph是什麼牌子,不過一直用得相安無事,咪keep住用,直到有一日,當我好努力工作的時候,突然有一個女同學走到我身邊,看著我的袋說,

「Triumph?名牌野喎。」

因為唔想佢阻住我工作,亦唔想好似個大鄉里,我就隨口打發她。

「係呀!」我充滿自信的回答。

然後她就走了,不過我眼角看到她回頭露出奸笑。

之後幾個星期,我都好開心fing住我Triumph袋返學,原來這只是一個惡夢的開始.....

其實有不少人對的個袋有意見,或者投以奇怪的目光。不過我就冇乜點問佢地,直到有一日,好奇心驅使之下,我終於走去問我一個女同學,

「喂,其實Triumph係賣咩?」

「Triumph咪係黛安芬,賣胸圍,賣bar嫁!」女同學一臉認真的回答。

「哦,原來係胸圍......等陣先,你話係 .....胸.圍!?!?!?

果一刻我完全崩潰,我腦海不斷浮現我拎住個袋喺城大fing來fing去嘅場景,就好似個變態佬一樣,

「嘩,Triumph呀,名牌子呀!」

「好型呀!睇佢個胸一定有42C啦!」

「好man呀佢,拎個胸圍袋出街!」

為左安慰自己,我開始幻想周圍的女同學向我投以羨慕的眼光.......

呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!呀!

 自此之後,我無再喺屋企隨便拎袋用。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...