2010年1月28日星期四

書債

近來發現家中實在有太多書未睇,而且好多都只係睇左四份一就放棄左。最搞笑我前日又買左本新書,雖然家中的書未至於堆積如山,不過作為一個完美主義嘅處女座,我唔容許有任何唔完美嘅事發生!

我係時候還下書債先得........


(希望)睇書排序:

大江大海1941 > 慢慢來 比較快 > 轉瞬為風 > 我和我的五個Kelvin > 媽,親一下 > 體育時代 > 紐約投城 > 娛樂大家

p.s:前日買左月老,我竟然用左一日就睇曬,得閒寫返個書評先。

3 則留言:

San 說...

馬田亨先你好, 第一次來你blog, 多多指教!

San 說...

原來馬先生很愛看書,
我的書櫃也有很多書,
卻不是每一本都有看!

unknown 說...

係呀,我好鍾意買書,不過唔係本本都睇曬.....
依個櫃果d係未睇....
係時候睇曬佢....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...