2010年1月15日星期五

驗眼

我好鍾意買野,亦好驚買野,因為我實在太唔鍾意有售貨員喺我身邊走泥走去,再加上我耳仔軟,俾人講兩句就自自然然拎個錢包俾錢。所以一見到有售貨員(尤其係多野講)我就會好頭痛。

因為要做話劇的關係,我要去配隱形眼鏡。一去到門口,就有一把好雄厚嘅男聲叫住我,未見人先聽聲,我已經心知不妙,果然,一個中年伯伯好熱情噤走上前招呼。

我已經好努力噤保持冷靜,不過佢真係好熱情,熱情到一個地步就係佢完全唔理我問嘅問題,我問一句佢講二十句。我問佢配散光係唔係會貴d,佢就只係不斷話,如果我只係配1 day 或者 2 weeks就唔會教我戴,要我自己搵人教。我已經有些不滿意為什麼他要不斷強調這一點,不過我見佢又比其他地方平,而且已經問了幾間,所以就諗住無所謂啦,快快脆走人。

之後去驗眼,我一坐低佢就除左我副眼鏡,問我睇唔睇到牆上嘅字,我心諗,

「大佬,你知我幾百度散光同近視,你除左我眼鏡點睇呀?」

我好聲好氣答佢睇唔到,佢竟然同我講,

「噤你咪要戴眼鏡喇!!」

!(&!(@&!(*#&@(*!^@*!&^!#!#*

果一刻我真係呆左,俾唔到反應佢。我完全敗在這個叔叔身上,原來我戴了十多年眼鏡也不知道我要戴的原因,原來因為我有近視!哈!


叔叔,多謝你點醒我,否則我一世都不知道。



沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...